maanantai 13. huhtikuuta 2015

Asicsen vitosen juoksupanta


 BudgetSport tyrkytti Asicsen juoksupipoja ja -pantoja vihdoinkin niin halvalla, että jouduin sortumaan. Vitosella lähti siis oranssi panta mukaani odottamaan syksyä ja säiden kylmenemistä (ei ole vielä edes kevät ja meikäläinen varautuu jo syksyyn.. Huolestuttavaa!)

Varsinaiseen käyttöönhän panta ei ole vielä päässyt, mutta kotona tämä päässä heiluessani olen ollut ihan vakuuttunut ja tyytyväinen: pysyy hyvin päässä, ei purista eikä hierrä ja kahinasta päätellen tämä olisi varustettu jopa windstopperilla. Plussaa tietenkin huomioväristä ja heijastimesta! Nyt pitää vain jäädä odottelemaan sitä paljon pelättyä takatalvea taikka ensi syksyä..


Ajattelin käydä tänään Porin Fitness24seven:ssä kysymässä josko sinne pääsisi tutustumaan ilmaiseksi. Olen pohdiskellut salikortin hankkimista nyt kun en kerran enää ole varusmies ja tuo urheilutalon normaalihintainen 4,8€-kertamaksu tuntuu melkoisen suolaiselta. F24S:ssä kuukausimaksu on vain 19,90€, joten pelkkää voittoohan se olisi jos tulisi edes se kerta viikossa käytyä (ja takuulla tulee!). Pitänee katsoa kuitenkin ensin, minkäs sortin sali on edes kyseessä.

Mitäs muuten tuumaatte mun näyttelijänlahjoistani tämän Picasasta löytyneen "tässä mä juoksulenkillä"-kuvan perusteella..? Aika vakuuttava ja luonnollinen, eikös vaan? :D

2 kommenttia:

  1. Mulla maksaa just saman verran kuussa punttikortti ja pelkkää säästöähän se on ;)

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, kiitos!